Известие

Collapse
No announcement yet.

Централно заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Централно заключване

    Здравейте колеги от месец,два някъде карам алфичката и имам един неприятен проблем,заключвам и отключвам от ключалката на врата,диодчето което е на централната духалка на таблото изобщо не свети,батерията на ключа е чисто нова...Четох доста,различни неща,вчера я бях разглобил отвътре почти до основи,но пак не намерих нещо което да ме отведе до проблема.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или все пак му знае решението нека пише,много е неудобно да отключваш от ключалката

  • #2
    Този диод няма нищо общо с централното.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
    Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

    Comment


    • #3
      Много е изприказвано за централното на 166 и може още толкова. Аз четох, слушах,гледах, мерих и все още само отключвам дистанционно, а си заключвам като Лада... В сервизите като питаш и те гледат като че ли им говориш на чужд език.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Колега аз кото си купих алфата също не ми работеше централното от ключа. Реших проблема като отидох при един пич които се занимава с аларми и за 20лв. ми сложи нови модоли за централното и вече 5-6 месеца нямам проблеми.
        Алфа 166 JTD 136к.с + чип

        Comment


        • #5
          добре колега къде е тоя пич да отида и аз,че така наистина все едно карам лада

          Comment


          • #6
            добре де,поне някой да каже къде се намира този модул орииналният,да го погледна може пък нещо дребно да е

            Comment


            • #7
              Аз мисля че твои ключ просто си е загубил код за централното. Може да се случи ако примерно много пъти и натиснато извън обхват на колата или по тъпо ако предищня собственик го смени без да я обучи.
              да търсиш да не търсиш много е вероятно извод да е един и същ.
              Ако имаше поне един ключ да работи има някъв (лесен) начин за обучаване, ама без става по сложно. За 20лв ако найстина е за само толкова аз бих си спестил си нерви и време.
              иначе модулът който преполагам се смени може да е този зад задня стоп в купето. то се изкара стопа и под него се намира приемник на централно (ама това е само приемник, централата на аларма е друга де)

              а между другото, бушони провери ли?
              Last edited by Christweil; d.m.y г., 15:42.
              Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от munio Покажи съобщение
                добре колега къде е тоя пич да отида и аз,че така наистина все едно карам лада
                Колега тоя пич е във Велинград. Вчера съм те подвел. Сутринта говорих с майстора и не модола а машиките за централното по вратите са ми били заминали. Предложи ми да си търся от морга други или да ми сложи някакъв китайски за 20лв. За час колата беше готова и вече 5-6м. нямам проблем. Провери при някой алармаджиа.
                Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
                  Колега тоя пич е във Велинград. Вчера съм те подвел. Сутринта говорих с майстора и не модола а машиките за централното по вратите са ми били заминали. Предложи ми да си търся от морга други или да ми сложи някакъв китайски за 20лв. За час колата беше готова и вече 5-6м. нямам проблем. Провери при някой алармаджиа.
                  Както си мислих (за това писах "ако наистина"), такъв модъл струва много над 20лв...
                  По скоро 100 до 150лв.

                  Но тука няма смисъл да се спори по този вапрос, дури не е ясно какъв е проблем. Не мисля че 4-те машинки са заминали при него - подразбирам че и аларма не може да се включи - така че ако съм прав и да се сменят машинките не промени нищо и хвърлиш 20лв на вятар.

                  Може би е добре да се обесни какво точно не работи да можем да правим логични предложение : или само централното, или центр. + аларма, ...
                  Last edited by Christweil; d.m.y г., 16:50.
                  Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                  Comment


                  • #10
                    Колега Муньо напиши коя година е колата защото през различните години са различни и ключовете или по добре опиши със какъв ключ си След това пиши дали имаш аларма или не Напиши също отключвайки твоята врата другите отключват ли се или ги отваряш отвътре Пробвай ако от шофьорската врата не се отварят другите дали при отключване от пасажерската врата другите се отварят Дай малко информация та да обсъдим проблема За информация моята като я взех беше с четири прецакани машинки Ако опреш до този проблем най удачно идва и най евтино монтирането на друго централно като вземеш ток от кабелите влизащи в твоите машинки Но напиши малко инфо та да дадем по правилни предположения
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                    Comment


                    • #11
                      166 2.0 тс '98 работят всички машинки,заключвам и отключвам от дясната врата,лявата (шофьрската) не работи самата ключалка иначе се отключва с всикчки останали...ключа е червен с един бутон,който при натискане свети червена лампичка на самия ключ.....сега като пиша се замислих,а ако дясната машинка е ''майката'' на другите и е откачена,няма как да се заключат нали,защото до онзи ден не ми работеше и багажника (не се отваряше от копчео в жапката) но се бях разчистил нещо и взех да сваля кората на багажника и гледам,буксата откаена,закачих и я и сега работи супер ?!?!?!

                      Comment


                      • #12
                        166 2.0 тс '98 работят всички машинки,заключвам и отключвам от дясната врата,лявата (шофьрската) не работи самата ключалка иначе се отключва с всикчки останали...ключа е червен с един бутон,който при натискане свети червена лампичка на самия ключ.....сега като пиша се замислих,а ако дясната машинка е ''майката'' на другите и е откачена,няма как да се заключат нали,защото до онзи ден не ми работеше и багажника (не се отваряше от копчео в жапката) но се бях разчистил нещо и взех да сваля кората на багажника и гледам,буксата откаена,закачих и я и сега работи супер ?!?!?!

                        Comment


                        • #13
                          А имаш ли аларма и при натискане на бутона на ключа вратите се отключват и заключват веднага сами или няма никаква реакция Другото е да натискаш здраво бутона на ключа защото моят иска доста голямо усилие за да хване Мисля че няма майка Просто ако някоя се прецака бърка работите и на другите И все пак ако има нещо такова като майка то ще е в твоята шофьорска врата Аз сменях централно но забравих вече как беше работата
                          Last edited by schoko; d.m.y г., 01:13.
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                          Comment


                          • #14
                            ами това е че няма никаква реакция при натискане,иначе диодчето на ключа си светка с леко натискане....май ще разглобвам да търся проблема

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от munio Покажи съобщение
                              ами това е че няма никаква реакция при натискане,иначе диодчето на ключа си светка с леко натискане....май ще разглобвам да търся проблема
                              Както го казах по на горе, да разглобиш = загуба на време.
                              Бих се ориентирал по това :
                              1) най лесно = бушон --> гледай F5, F8 и F17 (кутията под волана)
                              2) ключа е загубил кода (така мисля) --> без друг ключ няма оправене без спецялист. Там някаде по форум раздел общи прекъски има контакти на един пич от Перник които явно си рабира.

                              Имаш и избор да посетиш офицялен представител на Алфа Ромео за един диягностик (че принципно могат и това да проверят) поне да кажат дали свичко си работи и ако да предложение за оправене (т.е. препрограмиране на ключа) ама сигурно ще искат много пари.
                              Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                              Comment

                              Working...
                              X